Çarşamba, Nisan 09, 2014

ÜRTİKER DİYE BİŞİ DE VARMIŞ :((

Bizim çocukların hastalıkları malum artık bilmeyen kalmadı, evin içinde sinek uçsa kanadının rüzgarında bizim çocuklar bronşit olabilir, gerçekten :) hele de bu yıl 3 numaralı bıddığında ana okuluna başlamasıyla bizim evdeki hastalık borsası tavan yaptı tarihinin en üst seviyelerini gördü, antibiyotik içmeden geçen günleri sayar oldum resmen,
- Ayy Allahım 12 gündür iyi çok şükür falan...
 derken ertesi gün hapşırmaya başlarlar, burunları akar derken nezle grip olurlar işin kötü tarafı gribi asla ve katha grip olarak atlatamazlar, bronşit olurlar astımları atağa geçer derken
15-20 gün uğraştırırlar bizi, kendilerinin de bu arada haşatları çıkar, hastanede yatar çıkarız derken "yaaaaz gelsin artııııııık" nidaları eşlik eder kederimize...
Neyse yaz geliyor artık, çok şükür iyiler falan derken 3 nolu bıddık "ayaklarım kaşınıyo" dedi, ayy banyo yapmadın ondandır gel ayaklarını yıkayalım dedim yatırdım çocuğu, sabah bi kalktı yüzü kulakları, karnı, sırtı, elleri, ayakları aman Allahım sanki kaynar su dökülmüş gibi şişmiş kızarmış kendini yerlere atıyor kaşınacam diye, aldık hemen cilt doktoruma götürdük "ürtiker olmuş" dedi, ayy o neki falan derken verdi müjdeyi :(( çocuğunuz alerjik bünyeli bi çocuk dedi,(bilmediğim bişi söyle adam) ürtiker cilt hastalığıymış, zaman zaman tekrarlıyacakmış (heeyoooo), çok dikkat etmem lazımmış (zaten bizde çocukları saldık çayıra... ) yani demem o ki nurtopu gibi yeni bir kronik hastalığımız DAHA oldu vatana millete hayırlı olsun... Allah beterini vermesin, bu günümüze çok şükür diyorum...
HOŞÇAKALIN...


6 yorum:

  1. yaa o komik hastalığı bende çocukluğumdan beri çekiyorum.komik değil bence çok karakteristik bir hastalık hem :DD
    Ama bana çok kapsamlı bir test yapmışlardı.koluma jiletle çizikler çekip üzerine sıvı damlatmışlar neye alerjim olduğunuda tesbit etmişierdi süt çıkmıştı mesela.
    bir yerime tırnağım değse cildim kabarır mesela.biri şiddetli öpse hemen kabaırırım.sıcaktan soğuğa çıksam yada tam tersinde hemen kaşınırım.
    vel hasıl kelam bu karakteristik hastalığım genelde stres halinde atak yapar.
    ve bu hastalığın çok hassas insanlarda olduğunu söylemişti doktorum.kafama herşeyi takamamlıymışım falan.ama her alerji gibi bunun da ilerisi astıma çevirebiliyor dikkatli olunmalı tabi.geçmiş olsun :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sizede çok geçmiş olsun gerçekten kızım çok hassas bir çocuk, tabiki çok ciddiye alınması gereken bir hastalık bizde öyle yapacağız komikligine gelince artık yasadiklarimizdan sonra
      delilige vurdurduk diyelim :( sevgiler :))

      Sil
  2. benımkı de urtıker olmuştu bılıyor musun urtıker herhangı bır ıltıhaplanmadan dolayı ya da ılac kullanımdan dolayı da olabılıyor. benımkı kulak ıltıhabı olmu bır gece urtıker çıkardı ama ertesı gun kulaklarındna kır dokulunce hemen doktora goturmustum. kasıntı ve urtıker de kullandığımı ılactan kaynaklanmış ya da kulak ıltıhabından

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hastalık çeşitli sebepten olabiliyormus kizimin hastalığının sebebini bilmiyorum ama son zamanlarda çok ilac kullandık muhtemelen sebep bu inşallah tekrarlamaz:(

      Sil
  3. ne sevimli anlatıyosunuz ama yaaaaa :)

    yusufun annesi nabrut seyhan da arkadaşlarım.

    blogunuzu yeni açtınız sanırım. tatlı blog arkadaşlıkları dilerim kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sizleri uzun zamandır takip ediyorum blogumda gördüğüme ayrıca çok sevindim:)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)