Çarşamba, Nisan 30, 2014

CİNNETİN EŞİĞİNDEN DÖNDÜM (ÇOOK ŞÜKÜR) !...

Ahir zaman da ruh hastalıkları artacakmış, bu kıyametin alametlerindenmiş yaşadığımız zamanın ahir zaman olduğuna kesin kanaat ettim :( Neden mi?
 
Küçük kızım gece çok öksürdü, sabah hemen hastaneye götürdüm, hastanenin ortasında (içinde) koskoca bi park var. Sıra size gelene kadar çocukların oyalanması için birebir, gerçi ben enfeksiyon riskinden dolayı pek tercih etmem, çocuklar şirazeden çıkmassa eğer genelde oynamalarına izin vermem ama sabah sıranın bize gelmesine çok vardı çocuk sıkılınca hadi biraz salıncakta sallan dedim,
çocuk sallanmaya başladı, 1,5 yaşında çocuk salıncağın etrafında geziniyor salıncak çocuğa ha çarptı ha çarpacak yüreğim hopladı bir kaç sefer, annesi mi 22-25 yaşlarında bi bayan ağzını sağa sola ayırıyor, çocuktan bi haber kadına "ayyy çocuğa salıncak çarpacak  dikkat et" dememle kadının bağırmaya başlaması bir oldu :( aman Allahım nasıl bağırıyor,
-Sananeee, çocuk bakmayı senden mi öğrenecem, çantanı kafana geçiririm falan falan falan...
Aman Allahım kabus gibi..
 
-Ayy salınc...ğğ çarpa....ktı, kem küm dondum kaldım resmen :(
 
Şaşkınlıktan ağzım açık kaldı, ben teşekkür beklerken kadın bana demediğini bırakmadı, yanımdaki kadınlarında şaşkınlıktan ağızları açık kaldı "sen iyiliği için söyledin yaptığına bak boş ver " dediler,
 
Allaha inancın olmasa yemin ediyorum o saniye kafamdan milyonlarca fikir geçti:)) Sinirden ellerim titredi yarım saat, cinnetin eşiğinden döndüm :(( Adam boğazlamak çok kolay yaaa valla... ama ben,
 
Geri zekalı deyip çocuğumu alıp oradan uzaklaştım, kendimle gurur duydum resmen ben böyle giderse Nirvana'ya ererim, kanatsız uçarım, havalarda süzülürüm hahaha :))
3 çocuk annesi bi bayan olarak gerçekten sabır taşına dönüşmüşüm onu anladım çekirge, ommm...
 
Eğerki eski ben olaydım (anne olmadan ki ben) ay ay ayy kadının o çanta dediği aleti kafasında parçalar, leşine bi tepme atar, çocuğunu almaları için de sosyal hizmetleri arardım aaaayyykkk  iyiki sabrettim yaa anlatırken içim kalktı :((
 
Canım annem her zaman "Allah'ım ölümüzü de dirimizi de iyi insanlarla karşılaştır" diye dua eder, ben de bi kez daha AMİN diyorum, susuyorum...
 
                                                                       HOŞÇAKALIN...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

14 yorum:

  1. Psikopat iste! Yoksa cocuguna sahip cikar zaten.deli olurum böyle umursamaz insan tipine.seytana uymamak.lazim boyle durumda olgunca davranabilmek ne guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Uymadım çok şükür ama hala sinirim bozuk:((

      Sil
  2. İŞTE ANNELİK BU CANIM SABIR DAHA YOLUN BAŞINDASINIZ UUU BİZLER EVMİZE GELEN KONAN DENGESİZLERE BİR ŞEY YAPAMIYORUZ CANINI CİĞERİNİ YAKIYORLARDA ...BOŞ VER İYİ Kİ SUSMUŞSUN BOZMA MORALİNİ...ÖYLESİ GELİR SANA ZARAR VERİR MEVLA GÖZLESİN...SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  3. sosyal hizmetler mi? nerede yaşıyorsun annem sen :D

    gözlemlerime dayanarak şunu söyleyebilirim ki anneler çocukları hakkında bir şey söylenmesine dayanamıyorlar, biraz kötü öksürüyor pekmez falan veriyor musun desen de aynı cinnet anına maruz kalabiliyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hayalen (yukarda) kadının leşini yere serdim yaa (tövbe tövbe) çocuk ortada kalmasın yavrum sosyal hizmetlere haber vermem çocuğu esirgesin kurum hayyy Allah karıştı ;))) ayy ben kuzularim için ne tavsiyelere katlandım yazarım yakinda

      Sil
  4. amin rabbim hep iyilerle karsilastirsin. gercekten de sabir tasi olmak, gerek bazi olaylara karsi. gecmis olsun

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Deep sayesinde size ulastim,yazini cok begendim,olanlar pek hos degil ama cok tatli bir dille anlatmissin! Deepìn yazdigi kadar var yani,bende cok uyaririm burda ama henüz kafama canta indirmek isteyen olmadi cok sükür! Cünkü benim kücük kizima salincak carpti kulagina geldi,cok hizli degildi ama agladi tabiki,birde cok kokrmustum ,o günden beri gözüm hep salincak cevrseindedir,kim olursa olsun yaklastigi anda basiyorum cigligi!
    Elimde degil,o bir kere basima geldigi icin,o zamanda ben yetisememistim,hemen kosutum ama kizim salincagin önünde durdu! Öptüm gecmis olsun demeyi unuttum heyecandan kususra bakma canim görüsmek üzere yeniden insallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hoşgeldiniz; ;) kafama çantayı yeseydimde gene doğru bildigimi söylerdim, salincak olayını bende kısa zaman önce oğlumda yasadim malesef hassasiyetim biraz da bu sebeptendi ama napalım anlamadı hatun:((

      Sil
  6. Bu arada üye olunamiyor,belki sorun var yeniden denerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka beklerim bende gelirim inşallah Sevgiler:))

      Sil
  7. gördün di mi son yazımııı amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmem mi :)) takipçinizim efem çok teşekkürler:))) gördüğün gibi ağzım kulaklarımda:))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)