Perşembe, Nisan 17, 2014

MERHABA YİNE BİR TARİFLE KARŞINIZDAYIZ :))

Merhabalar efenim bu seferki tarif bizim 3 numaralı bıddıktan:)
 
Bizim evde bilgisayar kapanın elinde kalıyor :))  2 numaralı bıddık FİFA oynamak ister (hastasıyız abi durumları), 3 numaralı bıddık barybi ve bilimum prenseslerin bulunduğu ve ezbere bildiği çizgi film ve animasyonları izlemek ister,  1 numara ise çoğu zaman ders bahanesi ile diğer 2 rakibi egale etmeye çalışır, bizim evdeki bilgisayar yarışını genelde(%98) cadılar (bıddıklar) prensesi:) kazanır zira bi ağlamaya başlarsa Allah muhafaza intihara sürükleyebilir insanı:)

 
Büyük kızımın Bilişim Dersinden yazılısı olduğu için bilgisayarda çalışması lazımdı, onun için 3 numarayı çaktırmadan oradan uzaklaştırmam lazımdı, hadi kalk ablan çalışacak desen kıyamet kopacak zira ablam mutlu,mesut ve başarılı olsun ben bağrıma taş basarım demek gibi bi tarzı yok maalesef:) Allahtan tamda tatlı krizimin tuttuğu bir anda kafamda bi ampul yandı ve alel acele güya telaşla çocuk odasından içeri girip "Ayy çok önemli bir görev için yardıma ihtiyacım var, çoook güzel bi kurabiye yapmam lazım kim bana yardım adecek" deyince adamım attı kendini yere
-ben ben ben accı yardımcısı ben olııım annecim lufteen ben olıım:))
-Hıım bi bakalım başka aday olmadığına göre en uygun aday sensin hadi bakalım, dedim sonrasımı buyrun aşağıda;  




İnternetten aramalarım sonucu; en pratik kurabiye olan Un Kurabiyesi yapmaya karar verdim.
Önce tezgah üzerinde Kızanım başladı yoğurmaya:) Ördeğimiz "aypon" asla annesini yalnız bırakamazmış ağlarmış sonra ben göremedim diye onun için görüş açısı en uygun yere itina ile yerleştirildi kendileri:DD

Baktım tezgah üstünde yoğurmanın sonu kötüye gidecek sofra serdik yere, yoğurma işlemi burada devam etti:)) Bıraktım 20-30 dakika yoğurdu, parmaklarına bütün gücünü verdiği için çok güzel olacakmış:)
 
 
Oğlumda katıldı kurabiye şenliğimize bu sebepten kurabiyelerimiz daha da lezzet kazandı:)
Sonuç çocukları 1,5 saat vukuatsız oyalamış oldum, biz çayın yanında 1 hafta un kurabiyesi yedik, kızım Bilişimden 94 aldı, HERKES MUTLU:))
 
HOŞÇAKALIN...
 
Not: Bizim Un Kurabiyesi tarifi için tık tık





6 yorum:

  1. ellerınıze sağlık cok güzel yapmısısnız. bız de çocuklar kucuk odugu ıcın cukulata kavgası yaparız buyudukcke bılgısayar kavgasına dönüşecek galıba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çocuklarla birlikte dertleri de büyüyor Allah canlarını sağ etsin :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)