Pazartesi, Ocak 04, 2016

O Zaman Yeniden Merhaba

Merhabalar efendiim  2016'nın ilk Pazartesi gününden hepinize Günaydıııın :)





Dolu dolu, yoğun, hıphızlı bir yılı geride bıraktık şekerler
Bu yıl blog için kesat benim için bereketli bir yıl oldu,


Blog yazmaya çok hevesli başlamıştım. İmkansızlıklar (tık tık)  içinde bir şeyler yazıyor ve okunmasına bi o kadar seviniyordum sonra hevesimi kırdı birisi (O birisi kendini bilir)... 
Bende bıraktım tamamen 2015 yılında sadece iki yazı yazmışım mesela...  Sonra ne mi oldu bloğuma tekrar girdiğimde ne kadar sevdiğimi ve özlediğimi anladım ve hayatta hiçbirşeyi başkalarının keyfine göre yaşamayan BAEEN tekrar CAĞNIM Bloğumla kavuştuk artık onu ihmal etmiciym gözüm gibi bakıciym zira tekrar onunla ayrı kalmaya  asla ve katha dayanamam kuzum  BÖÖÖHÖÖÖÖĞĞĞĞ ağlamaya başlarmışım :)

Blogumda kırgındı bana tabiii giriş yapmama bile engel oldu başta aman bi şifreleri kabul etmemeler aman bi hata vermeler aman bi nazlar bi niyazlar...

Gönlünü alabilmek maksadıyla blogumunda içerisinde gezintiye çıktım kendi kendime ilk yazılarıma kadar okudum yazdığım biçok şeyi unutmuşum :( o anki duygularımı yeniden anımsamaktan çok keyif aldım ne derler kardeşim söz uçar yazı kalırmış yahut yazı kalır söz uçarmış :)))

Yazmayı çok özlediysem ve bunu yeni farkettiysem o zaman içimi boşaltma zamanı gelmiş demektir.
O zaman gelsin bakalım bıdı bıdısı neşesi bol, kinayesi ve dokundurması azz (desem de inanma)  birkaç iş arasına sıkıştırılmış kısa imla hatası bol :)) yazılar.

2015 yılını çek edecek olursak sak sak :))
Aynı koşturmaca aynı sefalet bende :) aynı sefehat aynı saltanat (ismi hiç lazım değil) birinde...         Amaaan ne çek edecem gadamı alsın geçti gitti işte önümüzdeki yıllara bakıcaz :)

DUA VAKTİ
Gelen yıllarınız geçenlerden güzel olsun :)
Gönlünüz şen, yüzünüz güleç olsun :)
Sağlığınız çook, kilonuz azzz olsun :)
Rızkınız bool en önemlisi cebiniz DOLU olsun :)
Düşmanlarınız çatlasın çekemeyenler patlasın :)
Yolunuz açık kar lastikleriniz takılı olsun:)

Esen Kalın HOŞÇAKALIIN...

Teşekkürler teşekkürler...


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)