Salı, Aralık 29, 2015

Kayseri'de İnsanlık Dışı Olay...

Merhabalar efendim uzun bir aradan sonra yine karşınızdayım !
 
internette boş boş dolaşırken ihmal ettiğim lakin aynı zamanda da çoook sevdiğim bloğum geldi aklıma içim bi kıpırdandı yeminlen :)

Ve içimi boşaltma isteğim depreşti, post yazayım o zaman...
 
Aslında bugün size benimde yaşadığım şehir olan CANIM Kayserimde yaşanan akıl almaz insanlık dışı, vahşi, caniliğin ağa babası olan olaydan dem vuracağım. Siz anladınız zaten üvey anne dehşeti Allah'ın belası kadının 2 meleğe yaptığı eziyetler kanımı dondurdu resmen :(( eşimin beni tanıması izlememem için onca uyarmasına rağmen ben merakıma yenik düşüp açtım video yu
aman açmaz olaydım 15-20 saniye izlemek bana yetti elim kolum zangır zangır titredi 2 gün uyuyamadım ağlamaktan içim çıktı (benimde 3 yavrum var çünkü olayı kendi çocuğuma yapılmışçasına delirmiş bi vaziyette karşıladım):(( ve anladım ki insanın katil olması (Allah muhafaza) çok kolay hatta an meselesi çünkü bu videoyu izledikten sonra o kadın elimde olsaydı yapabileceğim işkence çeşitleri beni bile korkuttu. Çünkü ölüm o mahluka azz...
 
Öfkem, kızgınlığım, üzüntüm Öz babaya, öz anneye, komşulara herkese herkese ... 
 
Fikir ayrılığı sebebiyle (bir fiske bile yemedim dediği kocasından) boşanıp çocuklarını terkeden "bizi gönderme" diye ağladıkları halde çocuklarını yine o işkence evine geri gönderen ÖZ ANNEye(!)

Gerçi göndermeliydi çünkü yeniden evlenmişti ve yeni kocası muhtemelen çocukları istemeyecekti ve ablamız çoktan yeniden doğurmuştu zaten...! Ulan yeniden evlenecektin madem kıçını kırıp çoluğum çocuğum deyip evliliğini sürdürseydin... Ulan Hülya Avşar bile kızı için o kadar aldatılmalara katlandı manyakmıydı bu kadın... Hayır tabiki çook zeki bir kadın çünkü belli bir yaşa kadar ailenin verdiği güveni ve sıcaklığı hiçbir para satın alamaz, annesiz çocuk şefkatsiz, babasız çocuk güvensizdir bunu gayet iyi biliyordu.
 
Şunuda söylemeden edemicem Türkiyede'ki evli kadınların zaten hepsi kocasıyla aynı fikirde ve şu tv dizilerinde olduğu gibi her akşam mum ışığında kocasıyla dans ediyor...(!) Yani demem o ki senin hiç "yapma etme çoluğun çocuğun var" diyen bi anan bacın yokmuydu ÖZ ANNE... Şu anki kocanla durum ne??? fikriniz uyuyormu yani biriniz yazıp öbürünüz imzalıyor musunuz??? yani ikiniz aynı deliğe ediyormusunuz???  Mutluluğu buldun mu be kadın!!! İnş bulmuşundur senin mutluluğun 5 yaşındaki öz çocuğunun 6 ay boyunca akıl almaz işkenceye maruz kalmasına ve makatından 5 ameliyat geçirmesine mal oldu :(( 
 
ÖZ BABAYA gelince insan bu kadar safdirik bu kadar aymaz olur ancak vicdansız çocukların ellerindeki morlukları görünce ki kadın geldikten hemen sonra çocuğun kolu da kırılmış o kaadının yalanlarına nasıl inanırsın nasıl bu kadar s....k olabilirsin senin varyaaa...
 
Konu komşu şuursuzlukları resmen insanlık ölmüş dedirtti bütüm Türkiye'ye o ayrı
neyse yazdıkça sinirleniyorum...
 
ÜFFFFFF...
 
Şu an o çocukların yaraları sarılmalı yaşadıkları (Nasıl olacaksa o) unutturulmaya çalışılmalı sağlıklı birer birey olarak yetişmeleri için elden ne gelirse yapılmalıdır.
Ayrıca herkes aklını başına alsın..
 
DAĞILINN...
 
 
  

8 yorum:

  1. hoşgeldiiiin. iyisin di miiii nerdesin yaaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum 😊 iyiyim sizi gördüm daha iyi oldum döndüümmm😊😊😊

      Sil
  2. Çocuklar melektir.Günahsız yavrular.Allah belalarını versin.Hergün böyle haberler çoğalıyor.İdam şart,hiç olmazsa içimiz soğur biraz.

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok korkunç bi olay ve bende senin gibi o kadına türlü işkenceler yapmak istedim ve hala istiyorum nasıl bir gaddarlık nasıl bir öfke ufacık çocuğa karşı.. İnsanda çok değil azıcık merhamet olması gerekiyor sadece

    YanıtlaSil
  4. Öz Anne de bi o kadar suçlu bence de. Gele bi bakayım bu bebeler kapat dememiş. Baba zaten d...gözüne bakınca anlar insan çocuğunun. Tabi gözlerine baktıysa hiç...yüreğine sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)