Pazartesi, Ocak 11, 2016

Aşkın Şehidi

Merhabalar efendim :))

Aşkın Şehidi methini duyduğum, çok merak ettiğim, okumak için sıra beklediğim ve gözyaşları içinde okuduğum kitap !...
gizli yetenek
 
Hz. Hüseyin'in ve yol arkadaşlarının şehadete uzanan hikayeleri..
Gül Kokulu Nebi  OĞLU'nun hak arama ve özgürlük destanı...
AH AHHH...

 
 
Haa öyle sıra falan bekledim ama maalesef iki üç günde okuyamadım, annemin ameliyatı çocukların hastalığı, kitabın işyerinde kalması derken kitap elimde resmen süründü de süründü...
Ancak size tavsiyem kitabı sakin kafa ile sakin bir yerlerde sindire sindire okuyun, benim gibi iş yerinde fırsat buldukça okursanız  ziyan etmiş hissi uyanabilir içinizde :( Zira kitap çok duygusal ve insanı her an tefekküre sevk etmekte.

İçimde hıçkıra hıçkıra ağlama hissi geldiği zamanlarda dudaklarımı ısırarak ve elimle çaktırmadan gözümü silerek geçiştirdim. Kitapta bana göre altı çizilesi birçok yer olmasına karşın, kendi kitabım olmadığı için hiç bir yerin altını da çizemedim :(
Bu sebepten satın alınacak ve yeniden okunacak kitapların başındadır kendisi...


Kitaptan anekdotlar buyrun aşağıda...

Nefis ister, akıl gerekçeler bulur, vicdan aklar.
Oysa sen kendini kandırsan bile unutma ki;
Allah hesap sorar, ellerinle kendini ateşe atma!.."
Aşkın Şehidi

Kerbelâ, Hüseyin ve yoldaşlarının katligâhı...
Orada kan ve gözyaşı var. Oradaki susuzlukla senin de ciğerlerin kavrulur.
Ve başlarsın âh-u figan etmeye.
İçin yandıkça görürsün: Kerbelâ hak aramanın ve özgürlüğün destanıdır.
Teslimiyetin, adanmışlığın ve sadakatin zirvesidir.
Her biri ayrı bir şiar olan yetmiş iki şehidin yurdudur Kerbelâ...
Onlara kapılanırsan nakşolur kalbine:
Aslında her yer Kerbelâ'dır, her gün Âşura...
Ve dile gelir Kerbelâ: "Benim için ağlama. Kendine bak!" der...
"Adına lanetler okuduğun Yezid bizatihi nefsindir. Hesapsızca ister, bu uğurda canlar yakar.
Hüseyin'i terk edenleri kınamadan evvel bir kez daha düşün! Sende bir akıl var.
Sadece kendi çıkarlarını hesap eder ve heveslerini haklı göstermek için türlü bahaneler uydurur."
Kerbelâ ikazla yetinmez. Kurtuluşun yolunu da gösterir:
"Hüseyin'i Allah katından sana üflenen ruh belle!.. Arına paklana yücelirsen sen de Rabbinden bir delil oldun demektir. Aşka şahit isen bu Şehadet kutlu olsun. Sen Aşk ile her dem diri kalanlardansın.
Ve "Aşkın Şehidi"sin!.."
VESSELAM..

HOŞÇAKALIN...


 

4 yorum:

  1. aaaa blogun değişmiş. böle memnun musuun daha mı kolay diyosuun yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yaa :)) dün uğraştım biraz en son sıkıntı bastı o şablonu seçtim çıtım :)değişti şimdi ama kafamdaki gibi değil henüz

      Sil
  2. "Nefis ister akıl gerekçeler bulur" ne kadar doğru. Ben de çevremde ve dahi kendimde görüyorum . Yanlış birşey yapıyosa insan mutlaka bahaneler buluyor bu yanlışına:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ama yinede rabbim vicdan sızısını içimizden almasın, vicdan sızlamaz olursa o zaman hafizanallah kötü :((

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)