Cumartesi, Temmuz 05, 2014

Buyrun İftara ;)



Merhabalar efendim:)) Ramazan nasıl gidiyo bizim buralarda Ramazan çok güzel geçiyor çok şükür :)
Ramazanın o manevi atmosferine birde akrabaların iftar davetleri eklenince değmeyin keyfime ;))
Gerçi çarşamba günü iftara  ben çağırdım milleti :)) tam 28 kişi ağırladım :)) akrabaların yüzde 60 ını çağırdım tek seferde :)
biz buna kendi aramızda "hadi atlattın şekerim geçmiş olsun" diyoruz:)

Şimdi Ramazanın en keyifli dönemine start vermiş bulunuyorum yeehoooowww hihihi :))

Çünkü çağırılma sırası bizde :) ve bizim hatunlar muhteşem yemek yaparlar:))
Allahım ben kime çektim Acep kesin bende gen hatası var:)) neyyyseee...

Çalışan, yemek yapmaya bayılmayan, boğazı büyük olması sebebiyle orucu sürüne sürüne tutan ama iş gezmeye gelince aya merdiven kurabilecek biri olarak iftar davetleri (anlaşılacağı gibi) beni ziyadesiyle memnun ediyor kuzum :))

Neyseki bu akşam da amcamlara gidiyoruz;)

Yukarıda bahsettiğim sebeplerden dolayı bizi iftara çağırmak ekstra sevaptır :)) çağırmak isteyen mübarek kitleye duyurulur :))

Yemek yapma telaşını atlattığıma göre bu gün kendimi tamamen temizliğe adayabilirim:))

Dilim dışarı düşene kadar temizlik ve ütü yapıp oruçlu olarak dayanabileceğim son noktayı bi bulabilirim :))

Tamam o zaman son ki üç dört temizlik başlasııınn...

Herkese hayırlı Ramazanlar...

Ben kaçar efem..

Hoşçakalın...








16 yorum:

  1. 28 kişilik iftar müthiş:)

    YanıtlaSil
  2. Baya kalabalıkmış :)
    Kolay gelsin şimdiden hayırlı iftarlar :)

    YanıtlaSil
  3. :)) beni tarif etmişsiniZ :)) 28 kişiyi çağırsaydım stresten eşimi yerdim dar zaman aralığında bir şeyler yapmak beni feci geriyor haftalar öncesinden tıngır mıngır hazırlanmalıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin kaygısını çekmek yapmaktan zordur onun için son anda oldu bitti daha iyi :))

      Sil
  4. ufff 28 mi ? iyi atlatmışsın kuzum :)
    Aya merdiven kurduran mutluluk :)
    Ramazanın en güzel yanı bu iftar gezmeleri zaten :D

    YanıtlaSil
  5. 28 miii!! Ne güzellll =)))
    ''Bir kimse, bu ayda bir oruçluya iftar verirse günahları affolur. O oruçlunun sevabı kadar ona sevab verilir'' derler ne mutlu sizee

    YanıtlaSil
  6. Ayy inşallah amin diyorum :))
    ikinci 28 lik grup haftaya inşallah gelecekler; )

    YanıtlaSil
  7. Çok güselllll.Bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  8. yemek hazırlama derdi kalmayınca rahat oluyor. O kadar kişiyi eve nasıl sığdırdın? maşallah sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yemek derdi olmaması çok hoş oluyor işten gelince dinlenmeye zaman kalıyor ;)

      Sil
  9. kaç kişi dedin 0.0 oy Maşallah.
    çok özendim. kalabalık ailelere çok özenirim de

    YanıtlaSil
  10. Allah kalabalık aileler nasip etsin :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)