Cumartesi, Temmuz 19, 2014

Bedava Çocuk Bakılır CİDDEN :))

Merhabalar efendim :))
Ramazanın ağırlığı, havaların sıcaklığı, susuzluğun çıldırmışlığı, işin yorgunluğu, çocukların yaramazlığı derken kolumu kaldıracak takatim kalmıyor,  işten eve döndüğümde sanki ağzımdan ateş çıkıyo içimde muhteşem bir ateş bir ejderha edasıyla dolaşıyor evde :)) dolaşıyorum diyorum çünkü yatıp bir saat dinlenmenin kendine gelmenin imkanı yok :((


benim bıddıklar bu yaz performanslarını ikiye katladılar Allahım bu ne enerji yahu oturun iki dakka yaaaww :))
bahçeye iniyorlar eve çıkıyorlar sonra yeniden bahçeye iniyorlar eve çıkıyorlar her dakka zil çalıyor ayy kapı açıp kapatmaktan helak oluyorum resmen bide arkadaşlarını eve doldurmalar aman Allahım ev ev değil kreş :))
Aman oynasınlar ramazan günü çocukların kalbi kırılmasın diye diye akıldan olucam tövbe tövbe :(
Bu durumu idare ediyordum ama dün kafamın kayışı koptu :))
Komşumun oğlu 2-3 saat bizde oynadı kafa kalmadı tabi hadi gidin birazda Ahmet'lerde oynayın diye gönderdim çocukları :)
Ahmet in babası kapıyı açıp çocuğa ne dese beğenirsiniz
-Annen ve ben iftar saatine kadar yatıp dinleneceğiz siz gizli yetenek teyzelerde oynayın

-ne ne hııırrr 😠😤 uuaaaaaa😨

"Ayy gizliyetenek tut kendini tut kendini tatlım ramazan sabır ayı komşudur yüz yüze bakacaksın git elini yüzünü yıka olmadı kafanı suya sok ama sakin ol sakin om ommm"

ulan kafasından Dumanlar çıka çıka işten gelen benim siz akşama kadar yatıyorsunuz zaten gölgede (çünkü bunlar karı koca öğretmenler vede şu an tatildeler)

Yüzsüzlüğün ve pişkinliğin bu kadarına PEESS

Adamlar kendi bebelerini eve almadılar iyimi :)) güler misin ağlarmısın sabır Yarabbim

Neyse dedim çocukları aldım eve
 komşum dinlensin ben bişicikler istemem :)) gerekirse sizin oğlanı alırım nüfusuma
Siz rahat edin yeterki canım komşularım :))
Haftada bir alırsınız sevip geri getirirsiniz yazık size 1 çocukla baş edilmez gerçekten sizde haklısınız Kıyamam ayol size :)))

Neyse uzatmadan son olarak canım komşularım  size en hayırlı duam  Allah 4 çocuk versin insallah koskocaman musmutlu bir aile olun inşallah :)))

Hoşçakalın. .



#Resim alıntıdır#



18 yorum:

  1. ay tam çıldırmalık :) yine de sabırlıymışsın.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel duaymış o öyle çıldırmalık :D
    Ama birazda düşünceli olmak lazım diyecektim ama kimsede öyle bişey yoktu di mi :)

    YanıtlaSil
  3. öyle komşuyu dinlen dinlen döv yani :)
    4çocuk uff :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3+1 oluyor bizde genellikle tek çözüm bahçeye postalamak :))

      Sil
    2. açık havada oynasınlar işte mis gibi :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Gördüm çok merci :))
      en kısa zamanda yazarım inşallah ramazan dolayısıyla biraz uzak kaldım Teşekkürler tekrar

      Sil
  5. inanamıyorum şaka mı bu?! bir daha alma onları evine :D
    bense başlıktan yola çıkarak sana mustakbel çocuklarımı emanet etmeye gelmiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Getir tatlum gizli yetenek ablam alışık :))

      Sil
  6. Allah kolaylık versin boşverin ramazan günü sinirlenmeden geçirmeye bakın mümkünse orucun sevabı gitmesin..
    Bloğunuzu takibe aldım benim bloğumada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz tesekkurler gelirim bende mutlaka

      Sil
  7. Sabır sınırlarının zorlandığı saatler... Erenlere karışacak bir gizliyetenek... Nasıl öğretmen olduklarına akıl sır ermeyen bir çift komşu...
    Allah sabrına zeval vermesin, ne diyeyim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)