Perşembe, Temmuz 21, 2016

Sakın kader deme !


Sakın kader deme kaderin üstünde bir kader vardır 

Ülkendeki kuşlardan ne haber vardır
Mezarlardan bile yükselen bir bahar vardır

Aşk celladından ne çıkar madem ki yâr vardır
Yoktan da vardan da öte bir Var vardır

Hep suç bende değil beni yakıp yıkan bir nazar vardır
O şarkıya özenip söylenecek mısralar vardır

Sakın kader deme kaderin üstünde bir kader vardır
Ne yapsalar boş göklerden gelen bir karar vardır Gün batsa ne olur geceyi onaran bir mimar vardır

Yanmışsam külümden yapılan bir hisar vardır
Yenilgi yenilgi büyüyen bir zafer vardır
Sırların sırrına ermek için sende anahtar vardır

Göğsünde sürgününü geri çağıran bir damar vardır
Senden umut kesmem kalbinde merhamet adlı bir çınar vardır

Sevgili
En sevgili
Ey sevgili


  Sezai KARAKOÇ

Ülkemizde yaşanan korkunç ,vahim olayları hayretle dehşetle izledik, çok dua ettim bu bir rüya olsun diye ama maalesef gerçekti ve çok acıydı :(

 

Millet olarak çok acı günler yaşıyoruz. Bir yanda darbeye siper olan sivil insanlar, bir yanda darbecilerin darbenin en sertini seçkin birliklere indirmesi, diğer yandan da yıllardır devletin onore ettiği makam mevki verdiği milletin çocuklarını ve milletin silahlarını dindarlık kisvesine benzer bir oyun altında acımasızca yakan bir grup.
İnanç farklı bir şeydir. İnsan ölümsüz olduğuna inanmıyorsa bu kadar hırsın nedeni ne olabilir ki? General ve bu millet ona verebileceği en şerefli mevkileri vermiş ve hizmet etmiş. Üniforma her Türk gencinin aşkıdır bu kutsallar çok kolay harcanmamalıydı. YAZIK oldu.
DARBELERE BİNLERCE LANET OLSUN...

7 yorum:

  1. Rabbim ülkemize bu kötülüğü yapanları Kahhar ismiyle kahreylesin İnşallah.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazı olmuş ayrıca bu şiire bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Allah daha kötü günler yaşatmasın bizlere .. Amin.
    Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Seni merak ettim geldim... Görüyorum ki sen de atlatamamışsın benim gibi ;.( hala eskiye dönemedim.
    Umarım sen daha iyisindir?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bıraktınızmı yazmayı,, özledik eğlenceli yazılarınızı...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)