Salı, Aralık 23, 2014

Gizli Yetenekgil Taşınıyooo...

Merhabalar efendim :))
Başlıkta belirttiğim üzre taşınıyoruz
lakin evde hiç bir kıpırdama yok herşey yerli yerinde lök gibi duruyor :)) gelsede biri toplasa hayrına :) 
bir hafta sonra taşınıcam ama gözümde öyle büyüyorki anlatamam, bu bizim 6 ıncı taşınmamız olacak yani ben bu konuda baya antramanlıyım ama bu seferkinde pek bi iştahım yok yaşlanıyorum kız ben galiba ayyy :)))

Bak şimdi böyle diyince bi iştah geldi hafifften en iyisi kalkıp bi elma yiyeyim geçer:)
Şaka bi tarafa çok iş varrr çoook 
Perdeler halılar duvar kağıtlarının seçimi aydınlatma üniteleri falan filan bir sürü bir bişi . ..
kaliteli olsun eee accık uygun olsun uyumlu olsun güzel dursun derken ........

taşındım yaa ben bu yazıyı taslak haline getiripte yayınlamayı unuttum ...
şak şak şak alkışlar bana sağolun sağolun... :))

En kısa zamanda görüşmek üzere
HOŞÇAKALIN...






2 yorum:

  1. Kolay gelsin diyecektim, gelmis gecmis bile. Huzurla oturun yeni evinizde.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)