Pazar, Haziran 15, 2014

Dikkat Bu Piknikte Yazılmış Bi Piknik Postudur :))

Pazar günü size ne çağrıştırıyor bilmem ama mevsimlerden yazsa eğer bana çağrıştırdığı tek şey Piknik :)))

Evet öyle alaturka bi hatunum :)
Açık havaya çıkma isteği,  Doğayı çok sevmem, eve tıkılmaktan nefret eden yapım olması üzerine biraz süzeklik eklersek piknik kaçınılmaz son:))

Süzeklikten sebep pikniğe gidip dahada yorulmam :)) eve gelince ki bir yığın bulaşık, çamaşır ve toza toprağa bulanan çocuklarımı arındırma çabam ve gece yarılarına kadar toparlanamam:))



Ertesi güne yorgun uyanan bi anne :))
ve bunu her hafta tekrarlamamdaki ısrarım, bitmek tükenmek bilmeyen azmim ve bunu isteyen kişinin her seferinde BEN olmam:) bu gün karar verdim tedavi olmam lazım:)) cidden ya mazoşitim veya hasta :))
bence b şıkkı:))
Ama asıl sorun doktora ne diyecem? :o ??
Pikniğe gitmeden duramıyom doktorcum bi çare desem :))yeterli :))) herhalde :))
O an anlar olayın vahametini :)

Doktor
- ıhım ıhım Sayın gizliyetenek hanım bu saatten sonra size tavsiye edebiliceğim tek şey pikniğin dozunu artırmak haftada ikiye çıkalım :) 3 ay takip edelim :) sonra yeniden görüşelim bakalım süzeklikte tavan yaptığınız yer neresi orada keselim :)) sizde zirvede bırakmış olursunuz :))

-Ayy size doktorcum demekte haklıymışım ayol ağzınız bal yesin Allahta müstakınızı versin insallah:))

Ay yok bu böyle olmayacak;)
Doktora gitmeyi biraz erteleyim en iyisi:))
Aman bırakalım dağınık kalsın
Neticede türümün son örneğiyim koruma altına almak lazım kız beni :)))

Ayy oğlum hamaktan düşecek "dur çoocuuuum"
Bu arada numaralı bıddık kendi başına kolayı dökmeyi başardı:)) inanabiliyormusunuz bunu kendi başına yaptı :))
Ortalık yıkılıyoo ben kaçar:))

HOŞÇAKALIN...




18 yorum:

  1. Bayılıyorum şu yazılarına ya :))
    Piknikci anne öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
  2. TEK DEĞİLSİNİZ BENDE VARIM O EZİYETİ KENDİNE UYGULAYAN:)) AHHH BAŞIMA BİTMEZ İŞLER AÇARIM:)))KESİNLİKLE GİDİLECEK DOKTORDAN İYİDİRRR

    YanıtlaSil
  3. Hiç sevmem ben pikniği :/ annemde sen gibi ama hiç evde durmak istemez : S sonrası malum bir yığın iş ile eve dönüş

    YanıtlaSil
  4. Pazarların bana güzellikleri çağrıştırması biraz uzak sanırım:)
    Haha ben de niye artıyoruz ki diyordum, çok komiksin :D

    YanıtlaSil
  5. Piknik harikaa,ama buraya piknik havası geldiği gibi gitti,yağmur yağıyor sık sık :/

    YanıtlaSil
  6. hah haaaa çok süzeksiiin :) ama süzek ne demek yaa söleseneeee :)

    YanıtlaSil
  7. Safdirik gibi gel git akıllı gibi bişii :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah haaaa sıyırtık estirik gibi heeee :)

      Sil
    2. Hee He aynen öyle bir şey:)) estirikte güzel ama annem eserekli der genelde söylemesi ayıptır :))

      Sil
  8. "ederek" miiii :))) o da güzelmiş kii :)

    YanıtlaSil
  9. Eserekli yaa ;) kafası na eseni yapan anlamında

    YanıtlaSil
  10. tımıms. süzek ve eserek. çok güzelmiiş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)