Salı, Şubat 25, 2014

BİZ SALON TAKIMI ALMAYI BAŞARDIK DARISI TÜM MÜSLÜMANLARA...



 13 yıldır evliyim, evlendiğimiz zaman tayin durumumuzdan dolayı çok fazla eşya almamıştık, küçük bir yatak oda takımı, bir oturma grubu, beyaz eşyalar falan çok abartmamıştık, daha sonra yerleşik hayata geçince tamamlarız düşüncesi vardı bizde, gel zaman git zaman yerleşik hayata geçtik geçmesine ama bu arada 4 ev değiştirdik, 3 tanesinin doğalgaz sobalı olması sebebiyle bizin oturma gurupları aynı zamanda yatak görevini de yürüttüler, bu sebepten haşatları çıktı maalesef. Son 4-5 yıldır değiştirme fikri hep vardı bende (ama sadece bende :)) ama küçük bıddıkların hayatımıza katılması, yeni ev alma durumları borç ödeme hadiseleri falan derken hep erteleniyordu, yeni evimize geçtiğimizde bile mavi koltuk takımlarının değil de oturma odasına getirmeyi planladığım salon takımlarımın renginden perde almıştım  yani  iki sene mavi koltuklarla kahverengi perde kullandım en son "yeni koltuk almazsan atıcam kendimi" diye eşimi tehdit ettiğimi hatırlıyorum, daha sonra almaya karar verdik ama bu seferde ben beğeniyorum eşime çook tuzlu geliyor "yook o kadar paraya ben 95 model araba alırım içinde yatarım bak söyleyim haa :)))" durumları, onun beğendiğine "yok benim hayalimdeki bu değil yaa"diye çıkışmalarım, benim "alalııım artık yaaaaa" diye ciyaklamalarım neticesinde, bizim evde konu ile ilgili bir çözüm üretilemeyeceğini anlayan eniştem devreye girdi "bakın benim arkadaşın fabrikasında çok güzel bir koltuk takımı gördüm çok beğendim bi bakın isterseniz toptan sattığı için fiyatı da piyasanın çok altında size toptan fiyatına alırız" dedi. Eşim (evimin direği,yiğidim:)) aaaaaa bi bakalım bak sevmezsen almam dedi. Velhasıl gittik fabrikaya ama teşhir ürünleri bile yok perakende satmıyorlar çünkü, enişten adamla konuşup koltuk takımının 1 teklisini 1 üçlüsünü kapının önüne çıkarttırdı, ben koltuk takımını görünce, eşim fiyatını duyunca bayıldık ve sonunda BİZ salon takımı almayı başardık, darısı tüm Müslümanların başına...:))) Merak edenlere bakınız aşağıda....

Sonuç beni fazlasıyla memnun etti...
 

14 yorum:

  1. cok guzel gule gule kullanin:)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok güzelmiş beklediğinize de değmiş ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler daha güzeli sizin olsun

      Sil
  3. Güle güle kullanın çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler daha güzeli sizin olsun takipte kalın:)

      Sil
  4. Suppose you like natural art, why not get a art beads.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür daha güzeli sizin olsun

    YanıtlaSil
  7. O yerleşik hayat fantazisi hemen sonuçlanmıyor, ben onu fark ettim;)
    Bu sebeple en kestirme yoldan evi hizaya sokma çabalarındayım mu aralar, girişimlerimiz başladı bile:))
    İyi günlerde kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de kolay gelsin hiç bişey beklemeyin hayat kisa Inşallah eviniz hayalinizden de güzel olur sevgiler:)) bu arada bloguma hoşgeldiniz; )

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Hadi bişiler YAZ :)